امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

ورق A283 برش خورده

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1398/12/27 0

ورق A283 برش خورده از پرمصرف ترین ورق های فولادی در صنعت به شمار می رود. این ورق را در گریدهای مختلفی مانند ورق برش خورده A283 Gr D و ورق برش خورده 283 A283 Gr A تولید می شود. همچنین گریدهای B و C نیز برای مصارف مختلف تولید می گردد. این گریدها در مقدار کربن موجود با یکدیگر…

ورق A283 برش خورده از پرمصرف ترین ورق های فولادی در صنعت به شمار می رود. این ورق را در گریدهای مختلفی مانند ورق برش خورده A283 Gr D و ورق برش خورده 283 A283 Gr A تولید می شود. همچنین گریدهای B و C نیز برای مصارف مختلف تولید می گردد. این گریدها در مقدار کربن موجود با یکدیگر تفاوت دارند و مصارف مختلفی برای هر یک بیان شده است. این نوع ورق دارای کاربردهای گسترده ای در صنعت می باشد که در ادامه به آن ها پرداخته شده است.

ورق A283 برش خورده  چیست؟

ورق A283 برش‌خورده یک نوع ورق فولادی با درصد پایینی از کربن می باشد و علاوه بر کربن عناصر دیگری مانند فسفر، مس و گوگرد در ساختار آن به کار رفته است. در ایران شرکت فولاد مبارکه و در خارج از ایران کشورهای چین و کره جنوبی و کشورهای اروپایی مانند بلژیک، آلمان و اوکراین به تولید این محصول می پردازند. از ورق‌‍A283 برش خورده  در صنایعی که حساسیت بالایی دارند و نیاز به استحکام بیشتری می باشد استفاده می شود. همانطور که گفته شد این ورق در گریدهای مختلفی وجود دارد که گرید C در خاورمیانه از اهمیت بیشتری برخوردار است و به میزان بیشتری تولید می گردد. ورق‌A283 برش خورده گرید C از استاندارد ASTM آمریکا پیروی کرده و دارای تنش کششی 308 تا 515 مگا پاسکال می باشد. جوشکاری این ورق ها بر طبق استانداردهای جهانی صورت می گیرد.

از ویژگی های این نوع ورق می توان به مقاومت بالای آن در برابر اکسیداسیون و خوردگی اشاره کرد. این ورق مقاومت کششی پایه کم و متوسط را دارا می باشد.

 کاربردهای مختلف ورق A283 برش خورده

ورق‌A283 برش خورده در صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در موارد مختلفی به مصرف می رسد. در زیر به تعدادی از کاربردهای این ورق اشاره شده است:

  • صنایع پتروشیمی و نفت و گاز
  • ساخت مخازن
  • ساخت قطعات صنعتی
  • اسکله سازی
  • ساخت پل ها
  • ساخت دیواره ماشین آلات
  • سازه های ساختمانی
  • کشتی سازی
  • تانکرسازی
  • بویلرسازی

ضخامت و ابعاد ورق A283 برش خورده

ورق‌A283 برش‌خورده در عرض های 1.5، 2 و 2.5 متری در بازار وجود دارد. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان ورق‌A283 برش‌خورده با ضخامت 4 تا 15 میل را تولید می نماید. اما ضخامت ورق‌A283‌برش خورده گرید C از 6 تا 150 میلی متر می باشد.

قیمت ورق‌A283 برش‌خورده

قیمت این نوع ورق با توجه به نوساناتی که در بازار آهن وجود دارد متغیر است و با توجه به ضخامت و وزنی که انتخاب می شود قیمت های مختلفی برای آن وجود دارد.

شرکت آرسیس فولاد یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مجموعه ها در زمینه خرید و فروش آهن و فولاد در کشور محسوب می شود، شما می توانید برای اطلاع از نجوه فروش ورق فلزی، میلگرد، نبشی، ناودانی و همچنین تیرآهن و لوله فلزی با کارشناسان آرسیس فولاد تماس بگیرید.

شماره تماس: 54774 – 021


برچسب‌ها: