امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

لوله استنلس استیل صنعتی چیست؟

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1398/12/18 0

لوله استنلس استیل صنعتی از لوله های فولادی می باشد که دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد و در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. این لوله ها کاملا ضد زنگ بوده و از این رو به آن ها stainless می گویند. لوله استنلس استیل صنعتی در دو نوع درزدار و بدون درز تولید و به بازار عرضه می شود. لوله…

لوله استنلس استیل صنعتی از لوله های فولادی می باشد که دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد و در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. این لوله ها کاملا ضد زنگ بوده و از این رو به آن ها stainless می گویند. لوله استنلس استیل صنعتی در دو نوع درزدار و بدون درز تولید و به بازار عرضه می شود. لوله استیل بدون درز، لوله استیل درزدار، لوله های استیل ویژه صنایع غذایی و شیر از انواع لوله های استنلس استیل صنعتی می باشند. این لوله ها دارای کیفیت بالا در ساخت می باشند و آنالیزهای و تست های مختلفی بر روی ان ها انجام گرفته است و از مواد اولیه با کیفیت بالا بهره می برند.

لوله استنلس استیل صنعتی

لوله استنلس استیل صنعتی در سایزها و ضخامت های مختلفی تولید می شود و در طول های 6 متری و 3 متری وجود دارد. همچنین آلیاژهای مختلفی در تولید این لوله استفاده می شود، آلیاژ 301 و آلیاژ 304 از آن جمله است. همچنین این لوله در رده های 10، 20، 40 و 80 وجود دارد. لوله استنلس استیل در تمامی غلظت های کاستیک و دماهای بالای 65 درجه سانتی گراد دچار خوردگی نخواهد شد. این لوله در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این نوع لوله استیل مقاومت بالایی نیز در برابر اکسیداسیون دارد و فلزات دیگری که با این لوله در تماس هستند بر روی آن تاثیری نمی گذارند.

وجود عنصر کروم باعث خاصیت ضد زنگ بودن این لوله ها می گردد، بدین صورت که این عنصر بعد از واکنش با اکسیژن هوا تشکیل اکسید کروم را می دهد و لایه ای را بر روی استیل به وجود می آورد که این لایه باعث فاصله افتادن بین استیل و هوا می شود و از زنگ زدن آن جلوگیری می کند. وجود عناصری مانند مولیبدن و نیکل این خاصیت را افزایش می دهد و استیل مرغوبتری را به وجود می آورد.

ویژگی ها و مزایای لوله استنلس استیل صنعتی

لوله های ضد زنگ استیل صنعتی ویژگی های منحصر به فردی دارند که کاربرد آن ها را در صنعت گسترده کرده است. در زیر به تعدادی از این ویژگی ها اشاره شده است:

  • سبک وزن بودن
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • قابل بازیافت
  • ضد سایش
  • قابلیت تمیز کردن راحت
  • قابلیت کنترل کردن شدت جریان های بالا را دارند
  • قیمت مقرون به صرفه
  • دوام بالا
  • ماشین کاری آسان
لوله استنلس استیل صنعتی

لوله استنلس استیل صنعتی

کاربردهای لوله ضد زنگ استیل صنعتی

از این نوع لوله ها در دو کاربرد مختلف استفاده می شود که یکی از آن ها در دکوراسیون و دیگری در صنایع مختلفی مانند کارخانه شیر، صنایع پتروشیمی و…

به تعدادی از کاربردها در مطلب زیر اشاره شده است:

  • سیستم های تصفیه آب و فاضلاب
  • پالایشگاه های نفت و انتقال نفت و گاز
  • سیستم های آبرسانی
  • کارخانه های مواد دارویی و غذایی
  • فشرده سازی هوا
  • ساخت نرده و حفاظ
  • صنایع دکوراتیو و لوله پرده

 

لوله استیل صنعتی 316

 

این مدل لوله آلیاژی مدل اصلاح شده ی گرید استیل 304 است. نقاط ضعف مدل 304 در فضاهایی است که داراری کلرید یا حاوی اب شور هستند در نتیجه استفاده از لوله استیل صنعتی 316 در این محیط ها توصیه می شود. علت مقاومت این لوله در مقابل رطوبت هوا وجود عنصر مولیبدن در این وجود ساختاری آن می باشد. لوله ی استیل صنعتی 316 در دسته استیل نگیر قرار گرفته و به همین دلیل حالت مغناطیسی ندارد. قیمت این مدل لوله به دلیل خاصیت خاص آن در مقاومت نسبت به لوله استیل 304 بالاتر است. لوله استیل 316 در لوله کشی مکان هایی که ابزار خورنده در فضای درونی دارد استفاده می شود مثل پالایشگاه ها یا لوله کشی آب شیرین و همچنین تاسیسات فنی.

لوله استیل صنعتی

لوله استیل صنعتی

لوله استیل صنعتی 304

استیل 304 از پرکاربردترین مدل های استیل است. این لوله به دلیل داشتن 8 درصد نیکل و 18 درصد کربن به لوله استیل صنعتی 304 مشهور هستند. همچنین به علت دارا بودن فاز آستنیت فاقد خاصیت مغناطیسی بوده و در نتیجه قابلیت جذب آهن ربا ندارد. نقاط ضعف لوله استیل صنعتی 304 در محیط های حاوی کلر و یون نمود پیدا می کند و در دمای 60 درجه به بالا از مدل لوله های استیل صنعتی 304 نمی توان استفاده کرد زیرا دچار خورندگی تنشی می شوند. در کل انعطاف پذیری این محصول بالا بوده و به همین دلیل برای ساخت لوله های پر خمیدگی بسیار مناسب می باشند.

راهنمای خرید

بعد از استعلام قیمت لوله، کارشناسان فروش آرسیس فولاد، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول را در قالب پیش فاکتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت و بعد از تایید قیمت کرایه از سوی مشتری، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کنند.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت لوله فلزی، میلگرد، نبشی، ناودانی و ورق فلزی با کارشناس آرسیس فولاد تماس بگیرید.