امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

ورق استنلس استیل صنعتی

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/01/03 0

ورق استنلس استیل صنعتی یکی از انواع ورق های فولادی می باشد که به علت وجود آلیاژهای مختلف در آن دارای خواص ویژه ای مانند مقاومت بالا و جلوگیری از خوردگی می باشد. این ورق در صنایع مختلف قابل استفاده است و به علت خصوصیات ویژه ای که دارد از محبوبیت بسیاری برخوردار است و جزء پرفروش ترین ورق های…

ورق استنلس استیل صنعتی یکی از انواع ورق های فولادی می باشد که به علت وجود آلیاژهای مختلف در آن دارای خواص ویژه ای مانند مقاومت بالا و جلوگیری از خوردگی می باشد. این ورق در صنایع مختلف قابل استفاده است و به علت خصوصیات ویژه ای که دارد از محبوبیت بسیاری برخوردار است و جزء پرفروش ترین ورق های فولادی به شمار می رود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ورق‌استنلس استیل صنعتی آشنا کنیم.

ورق استنلس استیل صنعتی چیست؟

ورق‌استنلس استیل یکی از پرکاربردترین ورق های فولادی می باشد. در این ورق از میزان بالایی از عنصر آهن استفاده شده است و میزان کربن در آن تنها 1.2 درصد می باشد. در ترکیب آلیاژ این ورق از عناصر نیکل و کروم استفاده شده است. این عناصر باعث می شوند تا ورق غیر فعال شده و با اکسیژن هوا هیچ گونه برهمکنشی نداشته باشد و مقاومت بالایی را در برابر خوردگی از خود نشان دهد. برای جلوگیری از خوردگی این نوع ورق ها در برابر اسیدهای خورنده از فلز مولیبدن استفاده می کنند. با تغییر دادن نسبت کروم و مولیبدن در این ورق ها می توان کاربردهای آن را تغییر داد و برای موارد متعدد به مصرف رساند. ورق‌استنلس استیل صنعتی را به دو شکل کویل و شیت به بازار عرضه می کنند که کویل در واقع همان ورق رول شده و شیت ورق برش خورده می باشد.

ویژگی های ورق استنلس استیل صنعتی

ورق‌استنلس‌استیل صنعتی دارای خواص و ویژگی هایی می باشد که استفاده از آن ها را گسترده کرده است. تعدادی از ویژگی های این ورق عبارتند از:

  • ظاهر زیبا و براق
  • سطح صاف و تمیز
  • مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • مقاومت در برابر دماهای بالا و پایین
  • طول عمر بالا

کاربرد ورق استنلس استیل صنعتی

ورق های استنلس استیل در مصارف گسترده ای کاربرد دارند که عبارتند از: مصارف صنعتی، مصرف دکوراتیو، مصارف غذایی و دارویی و مصارف تزئیناتی.

اما ورق استنلس استیل صنعتی  در صنایع مختلفی مانند ساخت مخازن استیل در صنایع مختلف مانند کارخانه تولید شیر و یا انتقال و نگهداری دیگر مواد غذایی استفاده می شود. با استفاده از ورق استنلس استیل صنعتی می توان به تولید انواع لوله های درزدار استیل پرداخت که این لوله ها نیز در صنایع متعددی استفاده می شوند.

سایز ورق استنلس استیل صنعتی

این نوع ورق ها در ضخامت های مختلفی و بسته به نوع کاربرد تولید می شوند. برای تولید ورق های استنلس استیل، ورق های نازکی از فویل را در نظر می گیرند و قطعاتی بین 0.4 تا 6 میلی متر تولید می کنند.

این نکته قابل ذکر است که ورق های استنلس استیل قابلیت بازیافت و استفاده مجدد را دارند و از این رو دوست دار محیط زیست می باشند. استیل ضایعاتی را ذوب می کنند و آن را به مصارف دیگری می رسانند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق فلزی، قیمت نبشی، قیمت ناودانی، قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد با کارشناسان آرسیس فولاد تماس بگیرید.


سایر اخبار
ST52 ورق
ورق ST52
تسمه CK45
»