امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

فروش میلگرد و آهن آلات در بازار

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/02/07 0

آهن آلات یکی از تجارت های مهم در تمامی کشورها می باشد که محصولات متعددی از آن به دست می آید و به مصارف مختلف صنعتی و ساختمانی می رسد. میلگرد نیز یکی از محصولات فولادی است که می توان گفت از پرکاربردترین محصولات در صنعت ساخت و ساز می باشد. در هنگام خرید آهن آلات نیاز است تا به…

آهن آلات یکی از تجارت های مهم در تمامی کشورها می باشد که محصولات متعددی از آن به دست می آید و به مصارف مختلف صنعتی و ساختمانی می رسد. میلگرد نیز یکی از محصولات فولادی است که می توان گفت از پرکاربردترین محصولات در صنعت ساخت و ساز می باشد. در هنگام خرید آهن آلات نیاز است تا به نکات مهمی توجه نمود که از آن جمله می توان به قیمت، کیفیت محصول و مواد تشکیل دهنده آن اشاره کرد. در این مقاله به همه چیز در مورد فروش میلگرد و آهن آلات در بازار اشاره شده است. در صورتی که قصد خرید هر یک از محصولات فولادی را دارید توصیه می شود این مطلب را مطالعه نمایید.

میلگرد چیست؟

میلگرد نوعی از محصولات فولادی می باشد که دارای سطح مقطعی به شکل دایره بوده و نسبت طول به قطر بالایی دارد. میلگردها را در انواع سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار میدهند و آنها را در دو نوع میلگرد ساده و آجدار تولید می کنند. میلگردها در سایزهای مختلفی وجود دارند که این سایز به استانداردهایی که هر کشور برای تولید میلگرد دارد وابسته است. اما به طور کلی سایز میلگردها از 6 تا 60 میلی متر متغیر است. تقریبا تمام کارخانه ها میلگردهای با سایز 6 تا 32 میلی متر را تولید کرده و روانه بازار می کنند اما میلگردهایی که سایز بزرگتری دارند باید سفارش داده شوند.

همه چیز در مورد فروش میلگرد و آهن آلات در بازار

اگر تمایل دارید تا همه چیز در مورد فروش میلگرد و آهن آلات در بازار را بدانید بهتر است با ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به نکاتی در این باره بپردازیم.

نکات مهم در خرید آهن آلات

  • در گام اول برای خرید یک محصول فولادی نیاز به تحقیق در مورد آن محصول می باشد. با توجه به تنوعی که در محصولات مختلف در بازار وجود دارد دانستن این که دقیقا چه می خواهید بسیار حائز اهمیت است. پس بهتر است با دید بازتری برای خرید محصول اقدام نمایید.
  • در مرحله بعد نیاز است تا در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارید با افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه بالایی دارند مشورت نمایید تا بتوانید بهترین نوع محصول را متناسب با نیازی که دارید تهیه کنید.
  • مسلما قیمت محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه نمود. برای این که بتوانید مناسب ترین قیمت را برای محصول انتخابی داشته باشید باید از قیمت تمامی کارخانه ها آگاهی پیدا کنید.
  • قیمت آهن به صورت لحظه ای تغییر می کند و نوسانات زیادی در این بازار وجود دارد. پس بهتر است قبل از خرید قیمت لحظه ای را چک کرده و از قیمت ها آگاهی پیدا کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد، قیمت ناودانی و محصولات دیگر با کارشناسان آرسیس فولاد تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید:

میلگرد کلاف

میلگرد حرارتی