امروز : جمعه 10 فروردین 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

کارخانجات تولید کننده نبشی

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/01/23 0

کارخانجات تولید کننده نبشی در کشور نبشی های با مشخصات مختلف را تولید و به بازار عرضه می کنند. نبشی ها یکی از مهم ترین محصولات ساختمانی و صنعتی می باشند که در دو نوع مرکب و منفرد در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در مقاله پیش رو به  انواع کارخانجات تولید کننده نبشی و همینطور معرفی…

کارخانجات تولید کننده نبشی در کشور نبشی های با مشخصات مختلف را تولید و به بازار عرضه می کنند. نبشی ها یکی از مهم ترین محصولات ساختمانی و صنعتی می باشند که در دو نوع مرکب و منفرد در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در مقاله پیش رو به  انواع کارخانجات تولید کننده نبشی و همینطور معرفی نبشی و کاربردهای آن پرداخته شده است.

معرفی نبشی و کاربردهای آن

نبشی یکی از پروفیل های فولادی پر اهمیت در پروژه های ساختمانی و صنعتی می باشد. نبشی دارای سطح مقطعی است که دو ضلع بر آن عمود می باشد و در دو نوع پرسی و فابریک وجود دارد که هر یک روش تولید متفاوتی را دارند. نبشی ها در دو نوع نبشی بال مساوی و بال نامساوی وجود دارند که هر یک در کاربردی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

از نبشی ها جهت اتصال پل ها به ستون ها، تیرآهن ها به بیم های باربر و ساخت ستون و خرپا استفاده می شود. جهت محاسبه وزن نبشی از فرمول ویژه ای استفاده کرده و وزن دقیق آن را محاسبه می کنند.

کارخانجات تولید کننده نبشی

شرکت های تولید کننده نبشی  مختلفی در ایران وجود دارند که هر یک انواع مختلفی از نبشی و همچنین ناودانی را تولید می کنند. در ادامه با این شرکت ها آشنا خواهید شد.

کارخانه فولاد ناب تبریز

این کارخانه در سال 82 در شهر تبریز تاسیس شد و به تولید انواع نبشی و ناودانی ها پرداخت. از محصولات این کارخانه می توان به ناودانی بال شیب دار با خواص مکانیکی متفاوت اشاره کرد. همچنین تولید انواع نبشی بال مساوی از دیگر محصولات آن می باشد. این کارخانه از استانداردهای روز ملی و اروپایی جهت تولید نبشی و ناودانی بهره می برد.

کارخانه شکفته

این کارخانه نبشی های بال مساوی با طول 6 متر و دیگر طول ها را تولید می کند. کارخانه شکفته جهت تولید نبشی های خود از فولاد کمکربن استفاده می کند. استانداردهایی که در این کارخانه جهت تولید نبشی رعایت می شود عبارتند از: DIN EN 100-56 ½  و ISO 657-5. نبشی های تولید شده در این کارخانه از گالوانیزه گرم و سرد تولید می شوند و در مقابل خوردگی و رطوبت بسیار مقاوم می باشند.

کارخانه فولاد اصفهان

این کارخانه یکی دیگر از سری کارخانجات تولید کننده نبشی در کشور می باشد که از فرایند نورد گرم جهت تولید نبشی استفاده می کند. نبشی فولادی بال مساوی در ابعاد و ترکیب شیمیایی مختلف از محصولات این کارخانه می باشد که دارای استانداردهای مختلف نیز می باشد.

کارخانه ظهوریان مشهد

این کارخانه نیز به تولید نبشی بال مساوی می پردازد و سایزهای 30*30*3 و 100*100*10 از تولیدی های آن می باشد. کارخانه ظهوریان  برای تولید نبشی از فولاد گرم نورد دیده استفاده می کند.

نبشی کوهپایه

کارخانه نبشی کوهپایه بسیار عظیم بوده و به تولید نبشی های بال مساوی و بال نامساوی در اندازه های مختلف می پردازد. نبشی ها در این کارخانه توسط نورد گرم تولید می گردند.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت نبشی، قیمت ناودانی و محصولات دیگر با کارشناسان آرسیس فولاد تماس حاصل نمایید.