امروز : جمعه 10 فروردین 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

کارخانجات تولید کننده ناودانی

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/01/24 0

کارخانجات تولید کننده ناودانی به تولید ناودانی های مختلف در سایز و ابعاد و ترکیبات شیمیایی مختلف می پردازند. در کشور ما کارخانه های مختلفی وجود دارند که به تولید ناودانی می پردازند. ناودانی ها پروفیل های مهمی می باشند که کاربردهای زیادی در صنعت و ساختمان دارند. در این مطلب به معرفی انواع کارخانه های تولید کننده ناودانی در…

کارخانجات تولید کننده ناودانی به تولید ناودانی های مختلف در سایز و ابعاد و ترکیبات شیمیایی مختلف می پردازند. در کشور ما کارخانه های مختلفی وجود دارند که به تولید ناودانی می پردازند. ناودانی ها پروفیل های مهمی می باشند که کاربردهای زیادی در صنعت و ساختمان دارند. در این مطلب به معرفی انواع کارخانه های تولید کننده ناودانی در کشور پرداخته شده است.

ناودانی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در ابتدا نیاز است تا به تعریف مختصری از ناودانی بپردازیم و سپس با کارخانجات تولید کننده ناودانی در کشور آشنا شویم. ناودانی یکی از پروفیل های باز به شکل U می باشد که در دو نوع ساده و مشبک وجود دارد. ناودانی ها را توسط روش های مختلفی مانند پرسی، فابریک نورد گرم و فابریک نورد سرد تولید می کنند. ناودانی ها را در صنایع مختلفی مانند ساخت سازه های دریایی، ساخت انواع ماشین آلات، چارچوب های فلزی و … مورد استفاده قرار می دهند.

کارخانجات تولید کننده ناودانی در کشور

در ایران کارخانه های فولادی وجود دارند که به تولید ناودانی می پردازند. هر یک از کارخانه ها ممکن است ناودانی با ویژگی ها و روش ساخت مختلف تولید کنند و به دست مشتری برسانند. در زیر به کارخانه های تولید کننده ناودانی در ایران و نوع محصول تولیدی آن ها  اشاره شده است.

کارخانه فولاد البرز ایرانیان

این شرکت در ایران دارای نام تجاری فایکو می باشد و به تولید انواع مقاطع فولادی می پردازد. ناودانی های سری UPE و UPN از محصولات این شرکت می باشد. فایکو تمامی استانداردهای ملی و بین المللی را در تولید محصولات خود رعایت کرده و به ارائه محصولات خود در بازارهای داخل و خارج می پردازد.

کارخانه صنعتی شکفته

این کارخانه یکی دیگر از کارخانجات تولید کننده ناودانی در کشورمان می باشد که ناودانی بال شیب دار از محصولات آن می باشد و در ابعاد و وزن های مختلف تولید می شود. این محصول از استانداردهای ملی و بین المللی آلمان و روسیه پیروی کرده و کیفیت بسیار بالایی را دارا می باشد.

کارخانه فولاد ناب تبریز

این کارخانه نیز ناودانی های بال شیب دار مختلف را با روش نورد گرم تولید می کند. این محصول دارای خواص مکانیکی متفاوت و تلورانس دقیق می باشد و از استاندارد ملی 4477-1 بهره می برد. همچنین استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1 و استاندارد روسی GOST 8240 در آن رعایت شده است.

کارخانه نورد یاوران زنجان

یکی از محصولات تولیدی این کارخانه ناودانی های سبک و سنگین در طول های 6 و 12 متری می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ناودانی، قیمت نبشی و محصولات دیگر با کارشناسان آرسیس فولاد تماس حاصل نمایید.