امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

چهار پهلو آلیاژی

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/01/05 0

چهار پهلو آلیاژی یکی دیگر از انواع چهار پهلوهای فولادی می باشد که در انواع مختلفی وجود دارد. چهار پهلوها پروفیل های شبیه به تسمه می باشند با این تفاوت که تسمه ها دارای ضخامت و قطر کمتری می باشند. از انواع چهار پهلوهای آلیاژی در کاربردهای مختلفی استفاده می شود که بسته به نوع کاربرد می توان از هر…

چهار پهلو آلیاژی یکی دیگر از انواع چهار پهلوهای فولادی می باشد که در انواع مختلفی وجود دارد. چهار پهلوها پروفیل های شبیه به تسمه می باشند با این تفاوت که تسمه ها دارای ضخامت و قطر کمتری می باشند. از انواع چهار پهلوهای آلیاژی در کاربردهای مختلفی استفاده می شود که بسته به نوع کاربرد می توان از هر یک از انواع چهار پهلوها استفاده نمود. در این مطلب به معرفی انواع چهار پهلوها و چهار پهلو آلیاژی پرداخته شده است.

چهار پهلو آلیاژی چیست؟

چهار‌پهلوآلیاژی دارای مقطع چهار گوشه می باشد که دارای ضخامتی بیشتر از تسمه است. از آلیاژهای مختلفی در این نوع از چهار پهلو ها استفاده می شود و بر اساس نوع آلیاژ مصرفی، انواع مختلفی از چهار پهلوها به وجود آمده است که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته شده است.

معرفی چهار پهلو آلیاژی 2014 آلومینیوم

این نوع از چهارپهلوآلیاژی کیفیت بسیار بالایی دارد و یکی از بهترین انواع چهار پهلوهای آلیاژی می باشد. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگی های این نوع چهار پهلو می توان به وزن کم و مقاومت در برابر حرارت اشاره کرد. چهارپهلوآلیاژی 2014 آلومینیوم قابلیت رنگ خوردن را دارد و می توان آن را به رنگ های دلخواه در آورد و در دکوراسیون ها و امور تزئیناتی از آن استفاده کرد. این محصول از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است و می توان در ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد.

معرفی چهار پهلو آلیاژی 7000 آلومینیوم

از چهارپهلوآلیاژی آلومینیومی در موارد مختلفی مانند قالب سازی و صنایع مختلف استفاده می شود. در تولید این نوع چهار پهلو از فلزات مختلفی علاوه بر آلومینیوم استفاده شده است که باعث بهبود خواص آن و ایجاد مقاومت بالا در آن شده است. این مقاومت بالا باعث شده تا از آن در صنایعی که نیاز به چهار پهلوهای مقاوم می باشد استفاده کنند. این نوع از چهارپهلوآلیاژی در کارخانه های داخلی تولید می گردد و اندازه های مختلفی برای آن وجود دارد.

معرفی چهار پهلو آلیاژی 6063 آلومینیوم

این نوع از چهار پلو نیز از مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین وزن کمی نیز دارد. این نوع از چهارپهلوآلیاژی در ساختمان سازی استفاده گسترده  ای دارد و در سایز ها و ابعاد متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود.

چهار پهلوهای آلیاژی فولادی را با استفاده از متریال هایی مانند CK45، ST52، ST44 و MO40 تهیه می شود و در صنایع متنوعی مانند صنعت ریل سازی، ساخت جرثقیل، صنایع ساختمانی و … قابل استفاده می باشند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت نبشی، ناودانی، میلگرد، ورق فلزی و تیرآهن با کارشناسان آرسیس فولاد تماس بگیرید.