امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

پروفیل آلومینیومی شیاردار

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/02/13 0

یکی از پرکاربردترین و مهم ترین پروفیل هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد پروفیل آلومینیومی شیاردار می باشد. این پروفیل از کامل ترین مقاطعی است که در صنایع مختلف استفاده می شود و کاربردهای زیادی برای آن وجود دارد. پروفیل شیاردار آلومینیومی در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می شود. در این مقاله…

یکی از پرکاربردترین و مهم ترین پروفیل هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد پروفیل آلومینیومی شیاردار می باشد. این پروفیل از کامل ترین مقاطعی است که در صنایع مختلف استفاده می شود و کاربردهای زیادی برای آن وجود دارد. پروفیل شیاردار آلومینیومی در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می شود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کامل پروفیل آلومینیومی شیاردار بپردازیم.

پروفیل آلومینیومی شیاردار چیست؟

این پروفیل را با نام پروفیل شیاردار مهندسی نیز می شناسند و از آن در ساخت انواع سازه ها و کاور برای دستگاه های مختلف  اداری و صنعتی استفاده می کنند. این نوع پروفیل را در کنار یراق آلات شیاردار مهندسی استفاده می کنند و در صنایع مختلف در ایران و خارج از کشور مورد استفاده قرار می دهند.

پروفیل شیاردار مهندسی دارای سطح مقطع ویژه ای می باشد و حفره ای که در مرکز پروفیل قرار دارد و فاصله ای که در دهانه شایر وجود دارد از استانداردهای خاصی تبعیت می کند.

انواع پروفیل آلومینیومی شیاردار

پروفیل های شیاردار مهندسی را در دو دسته کلی پروفیل شیاردار سبک و پروفیل شیاردار سنگین طبقه بندی می کنند که تفاوت این دو پروفیل در میزان وزنی است که دارند. همچنین انواعی از پروفیل های شیاردار مهندسی مانند پروفیل شیاردار 20-20 و یا پروفیل شیاردار 30-30 وجود دارند که می توان از آنها برای ساخت اسکلت پرینتر سه بعدی استفاده کرد.

کاربرد پروفیل آلومینیومی شیاردار

همان طور که گفته شد از این نوع پروفیل ها به عنوان کاور دستگاه های صنعتی و اداری استفاده می شود. همچنین در دستگاه های بسته بندی، انواع میزهای آزمایشگاهی و صنعتی، نوار نقاله و ساخت پارتیشن های اداری از پروفیل شیاردار مهندسی استفاده می شود.

ویژگی های پروفیل شیاردار مهندسی

این محصولات را از مواد اولیه با کیفیت و فابریک و استفاده از قالب های اکسترودی با فولاد مناسب می سازند و در هنگام تولید از روش هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. به همین علت این نوع از پروفیل ها از بالاترین کیفیت ها بهره برده و جزء پروفیل های مرغوب می باشند. در نوعی از این پروفیل که از آلیاژ 6063 استفاده شده است خواص مکانیکی خوبی برای پروفیل به وجود آمده است. همچنین سختی بالا و قابلیت ماشین کاری و سوراخ کاری از ویژگی هایی است این پروفیل خواهد داشت. استحکام و دوام این نوع از پروفیل ها قابل توجه می باشد.

پروفیل های شیاردار آلومینیومی را در انواع رنگ ها با توجه به نیاز مشتری تولید می کنند  و رنگ های خاص شامپاینی، مشکی و برنز در این پروفیل ها به چشم می خورد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت پروفیل، قیمت ناودانی و محصولات دیگر با کارشناسان آرسیس فولاد تماس بگیرید.

همچنین بخوانید:

مدل های پروفیل مقطع ، کانتور و صافی سطح

پروفیل استنلس استیل صنعتی