امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

ورق فلزی کرکره چیست؟

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/02/22 0

ورق فلزی کرکره چیست؟ سال های قدیم برای پوشش سقف های شیروانی از انواع ورق های فلزی استفاده می کرده اند. ورق های فلزی که در این نوع از سقف ها استفاده می شود ورق فلزی کرره نام دارد که معمولا به علت تماس زیاد با آب و قرار داشتن در معرض رطوبت جنس آنها را گالوانیزه انتخاب می کنند.…

ورق فلزی کرکره چیست؟ سال های قدیم برای پوشش سقف های شیروانی از انواع ورق های فلزی استفاده می کرده اند. ورق های فلزی که در این نوع از سقف ها استفاده می شود ورق فلزی کرره نام دارد که معمولا به علت تماس زیاد با آب و قرار داشتن در معرض رطوبت جنس آنها را گالوانیزه انتخاب می کنند. ورق فلزی کرکره را در انواع مختلفی تولید می کنند و همچنین رنگ های مختلفی برای آن وجود دارد. در این مطلب توضیحاتی در رابطه با این که ورق فلزی کرکره چیست و چه کاربردی دارد ارائه شده است.

ورق فلزی کرکره چیست؟

با فرمینگ کردن ورق های فلزی مختلف به ویژه ورق های گالوانیزه رنگی ورق فلزی کرکره به وجود می آید. این نوع از ورق ها را در صنایع مختلف به مصارف متنوعی می رسانند. یکی از کاربردهای مهمی که این نوع از ورق ها دارند استفاده از آنها در شیروانی منازل و ویلاها می باشد که از قدیم کاربرد زیادی داشته اند. ورق های فلزی کرکره را در انواع و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند که هر یک را در پروژه های مختلف ساختمانی و یا صنعتی به مصرف می رسانند.

انواع طرح های ورق فلزی کرکره چیست؟

با توجه به نوع کاربردی که این ورق ها دارند آنها را در طرح های مختلفی تولید می کنند.

طرح ورق فلزی کرکره سینوسی

یکی از معروف ترین طرح های ورق کرکره، طرح سینوسی می باشد که سابقه تولید این نوع ورق نسبت به انواع دیگر بیشتر بوده و از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است.

علت نامگذاری این ورق ها به نام سینوسی، به دلیل شکل امواجی است که به شکل سینوسی بالا و پایین رفته اند. در سقف های شیروانی این ورق ها بهترین نوع ورق ها محسوب می شوند که در انواع فلزی و غیر فلزی موجود می باشند که نوع فلزی و گالوانیزه آن به علت خواصی مانند ضد زنگ بودن و مقاومت در مقابل خوردگی که دارد مناسب ترین گزینه می باشد.

طرح ورق فلزی کرکره ذوزنقه ای

این نوع از ورق های کرکره دارای امواجی به شکل ذوزنقه می باشند که برای کاربردهای ویژه ای مصرف می شوند. همچنین طرح شادولاین نیز در ورق های کرکره وجود دارد که مانند طرح ذوزنقه می باشند اما تنوع بیشتری را دارند.

طرح سفال ورق فلزی کرکره ای

این نوع از ورق های فلزی کرکره ای طرحی مانند سفال داشته و از زیبایی ویژه ای برخوردارند. اما به علت جنس فلزی که دارند از مزایای بیشتری نسبت به ورق های سفالی بهره مند می باشند. از این رو استفاده از این ورق ها در میان افراد بسیار گسترده می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق فلزی، قیمت نبشی، قیمت ناودانی و محصولات دیگر با کارشناسان آرسیس فولاد تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید:

آشنایی با ورق فلزی رنگی

ورق فلزی شیروانی


برچسب‌ها: