امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

ورق آلومینیوم رنگی

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1398/12/24 0

ورق آلومینیوم رنگی یکی از انواع ورق هاست که دارای ویژگی های فلز آلومینیوم از قبیل سبکی و ضد زنگ بودن می باشد. این ورق ها دارای کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف می باشند و همچنین از آن ها در منازل نیز استفاده می شود و جنبه تزئیناتی نیز دارند. به علت مقاومت ورق های آلومینیوم در برابر زنگ زدگی…

ورق آلومینیوم رنگی یکی از انواع ورق هاست که دارای ویژگی های فلز آلومینیوم از قبیل سبکی و ضد زنگ بودن می باشد. این ورق ها دارای کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف می باشند و همچنین از آن ها در منازل نیز استفاده می شود و جنبه تزئیناتی نیز دارند. به علت مقاومت ورق های آلومینیوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی از این نوع ورق ها در محیط هایی که دارای رطوبت هستند می توان به راحتی استفاده کرد. در ادامه با ویژگی های فلز آلومینیوم و ورق آلومینیوم رنگی بیشتر آشنا خواهید شد.

ورق آلومینیوم رنگی چیست؟

آلومینیوم یک عنصر نقره ای در جدول تناوبی می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارد. این فلز را به صورت سنگ معدن از بوکسیت استخراج می کنند. آلومینیوم دارای وزنی بسیار پایین بوده و مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون دارد از این رو در صنایع مختلف کاربرد پیدا کرده است. این فلز دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز از لحاظ انعطاف پذیری می باشد. در سازه هایی که مقاومت و وزن دارای اهمیت است از این فلز استفاده می گردد. با استفاده از فلز آلومینیوم به تولید انواع ورق های آلومینیومی می پردازند.

ویژگی های ورق های آلومینیومی

ورق های آلومینیومی دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند که آن ها را برای کاربرد در مصارف گوناگون آماده کرده است. این ویژگی ها عبارتند از:

  • سبک وزن بودن و قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • ظاهر تمیز، براق و زیبا
  • انعطاف پذیری بالا و شکل پذیری زیاد
  • مقاوم در مقابل اکسیداسیون و خوردگی

ورق آلومینیوم رنگی چیست؟

به ورق های فلزی که توسط کوره رنگ می شوند و دارای جنس الکتروستاتیک می باشند ورق های رنگی گفته می شود. ورق های رنگی در جنس های متفاوتی وجود دارند که ورق‌آلومینیوم رنگی یکی از پرکاربردترین آن ها می باشد. طرح و رنگ های ورق آلومینیوم رنگی توسط سفارش مشتری و بر طبق استانداردهای موجود طراحی می کنند. استاندارد موجود برای این ورقه ها ”رال” است که یک سیستم کد گذاری رنگ ها می باشد و بر اساس آن می توان طرح و رنگ مورد نظر را طراحی کرد.

کاربرد ورق آلومینیوم رنگی

از ورق‌آلومینیوم رنگی در صنعت ساختمان سازی، کابینت سازی، ویترین مغازه ها، دکوراسیون و تزئینات استفاده می شود. همچنین برای سقف خانه ها، سالن ها و همینطور کانکس ها مورد استفاده قرار می گیرند. از ورق های آلومینیوم رنگی می توان در حالت های موج دار و یا به صورت شیت استفاده کرد.

ورق آلومینیوم رنگی را در ضخامت های 1 و 1.2 میلی متر تولید می کنند و ابعاد معمولی که برای آن ها وجود دارد ابعاد 100*200 سانتی متر می باشد.

آرسیس فولاد یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراجع فروش آهن و آلومینیوم در کشور است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ورق فلزی، قیمت میلگرد، قیمت ناودانی و قیمت نبشی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

*** شماره تماس: 54774 – 021