امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

قیمت ورق فلزی شیروانی

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/02/10 0

سقف شیروانی یکی از انواع سقف هایی است که در مکان های مختلف مانند سقف پارکینگ ها، ساخت آلاچیق ها، سقف ویلا، سقف انواع سوله ها، سردر منازل و ... به کار می رود و علاوه بر زیبایی دارای مزایایی مانند مقاومت در مقابل زلزله و سبک بودن می باشد که باعث استفاده گسترده از این نوع سقف می شود.…

سقف شیروانی یکی از انواع سقف هایی است که در مکان های مختلف مانند سقف پارکینگ ها، ساخت آلاچیق ها، سقف ویلا، سقف انواع سوله ها، سردر منازل و … به کار می رود و علاوه بر زیبایی دارای مزایایی مانند مقاومت در مقابل زلزله و سبک بودن می باشد که باعث استفاده گسترده از این نوع سقف می شود. برای اجرای سقف های شیروانی از ورق فلزی شیروانی استفاده می کنند. در این مطلب به معرفی این ورق های فلزی و همچنین قیمت ورق فلزی شیروانی پرداخته شده است.

شیروانی چیست؟

امروزه مصالح متنوعی را در ساخت ساختمان ها به کار می برند که هر یک در مقاوم سازی و استحکام ساختمان نقش دارند. سقف های شیروانی نوعی از سقف می باشند که در آنها با استفاده از ورق های شیروانی سقفی شیبدار را ایجاد می کنند. این نوع از سقف ها بسیار سبک بوده و قیمتی مقرون به صرفه دارند. همچنین سرعت ساخت این گونه سقف ها بسیار بالا بوده و برای افرادی که برای ساخت عجله دارند مناسب می باشد. برای اجرای این نوع سقف ها از ورق فلزی شیروانی استفاده می کنند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

ورق فلزی شیروانی

جنس پایه ورق های شیروانی از فولاد  و آهن می باشد و این نوع از ورق ها با شکل دهی به آنها توسط دستگاه های مخصوص تولید می کنند. ورق های شیروانی را در طرح ها و رنگ های متنوعی رنگ آمیزی می کنند و بر روی آنها پوششی از رنگ قرار می دهند. برای ایجاد این پوشش رنگی که دارای ضخامت حداقل 20 میکرومتر می باشد دو مرحله باید طی شود.

انواع ورق فلزی شیروانی

با توجه به استقبال گسترده از سقف های شیروانی، ورق های شیروانی را در انواع مختلفی تولید می کنند که هر یک دارای ظاهر و ویژگی های مخصوص به خود می باشد. تعدادی از انواع ورق های شیروانی عبارتند از: ورق شیروانی سینوسی، ورق شیروانی طرح سفال پالرمو، ورق شیروانی ذوزنقه، ورق شیروانی کرکره سینوسی و ورق شیروانی طرح سفال ژنوا.

مراحل اجرای سقف شیروانی

برای اجرای سقف شیروانی باید مراحلی طی گردد تا در نهایت سقف شیروانی به درستی اجرا شود. در ابتدا با توجه به مکانی که قرار است در آن سقف اجرا شود در نظر گرفته شده و نوع متناسب ورق فلزی شیروانی باید انتخاب گردد. پس از آن با توجه به سلیقه باید رنگ و طرح ورق و سقف شیروانی را انتخاب کرد که تنوع زیاد در طرح و  رنگ این انتخاب را آسان کرده است. پس  از محاسبه هزینه های جانبی مربوطه سقف شیروانی توسط افراد متخصص و با تجربه اجرا می گردد.

قیمت ورق فلزی شیروانی

در تعیین قیمت ورق فلزی شیروانی عوامل مختلفی تاثیرگذار می باشند. از جمله این عوامل می توان به جنس ورق مورد استفاده و کیفیت رنگی که بر روی آن زده شده است اشاره کرد. علاوه بر آن وزن ورق و همچنین قیمت جهانی آهن و نوسانات ارز و دلار در تعیین قیمت این نوع ورق ها موثر هستند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت نبشی، قیمت ناودانی و… با کارشناسان آرسیس فولاد تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید:

ورق فلزی ضد سایش

ورق فلزی مشبک