امروز : جمعه 10 فروردین 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

قیمت روز نبشی و قوطی

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/01/16 0

قیمت روز نبشی و قوطی با توجه به نوساناتی که در بازار جهانی آهن وجود دارد متغیر است و با توجه به وزن و سایزی که دارند قیمت های متفاوتی برای آن ها وجود دارد. نبشی به پروفیلی گفته می شود که دارای دو ضلع عمود بر هم می باشد و قوطی پروفیلی است که دارای مقطعی مربع یا مستطیلی…

قیمت روز نبشی و قوطی با توجه به نوساناتی که در بازار جهانی آهن وجود دارد متغیر است و با توجه به وزن و سایزی که دارند قیمت های متفاوتی برای آن ها وجود دارد. نبشی به پروفیلی گفته می شود که دارای دو ضلع عمود بر هم می باشد و قوطی پروفیلی است که دارای مقطعی مربع یا مستطیلی شکل می باشد و به صورت توخالی ساخته شده است. از نبشی و قوطی در ساختمان سازی استفاده بسیاری می شود. در این مطلب به معرفی نبشی و قوطی و قیمت روز نبشی و قوطی پرداخته شده است.

معرفی نبشی و انواع آن

نبشی پروفیلی است که در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از دو ضلع عمود بر هم تشکیل شده است. نبشی به دو صورت منفرد و مرکب موجود می باشد و در انواع پروژه های صنعت و ساختمانی کاربرد دارد و یکی از مهم ترین مصالحی است که برای ساخت ساختمان از آن استفاده می کنند. نبشی ها را از لحاظ ظاهری به دو دسته بال مساوی و بال نامساوی تقسیم بندی می کنند.

روش های تولید نبشی

نبشی ها را با توجه به روشی که تولید می شود در دو دسته نبشی فابریک و نبشی پرسی قرار می دهند. در تولید نبشی فابریک در ابتدا شمش ها را به درون کوره های مخصوص قرار می دهند و پس از عبور دادن آن ها از قفسه های نورد ابتدایی مقطع آن را کم یا زیاد می کنند. در مرحله بعد آن ها را از قفسه های نورد میانی و پایانی عبور می دهند تا به شکل نبشی درآیند. اما در روش تولید نبشی پرسی، ورق با طول 6 متر را از وسط نصف می کنند و به آن شکل می دهند تا نبشی پرسی تولید شود. نبشی ها کاربردهای بسیاری در ساختمان سازی دارند و از قیمت های مختلفی برخوردارند که جهت آگاهی از قیمت روز نبشی و قوطی نیاز است تا از قیمت روز آهن اطلاع داشته باشید.

معرفی قوطی

قوطی به جعبه ای چهار گوش گفته می شود که به صورت توخالی بوده و در انواع مختلفی وجود دارد. از قوطی ها در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، لوازم خانگی، لوازم پزشکی، ساختمان سازی و لوازم آموزشی استفاده می شود. قوطی ها دارای ویژگی هایی مانند مقاومت و استحکام بالا، جوش پذیری عالی و شکل پذیری خوب می باشند که باعث استفاده گسترده آن ها شده است. قوطی ها را در انواع مختلف قوط های آهنی، آلومینیومی و استیل تولید می کنند.

قیمت روز نبشی و قوطی

قیمت روز نبشی و قوطی نیز مانند دیگر محصولات فولادی با توجه به قیمت دلار و قیمت جهانی آهن بالا و پایین می شود. برای اطلاع از قیمت نبشی و قوطی و همچنین قیمت ناودانی می توانید با مشاوران آرسیس فولاد تماس گرفته و از راهنمایی های جامع آنان بهره مند شوید.