امروز : جمعه 31 فروردین 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

درآمدی بر ورق اکسین اهواز

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1398/11/08 0

با توجه به این که قبلاً قول توضیح ورق اکسین اهواز ز و تشریح جزئیات آن و ذکر تفاوت آن با سایر محصولات کارخانجات دیگر را به شما همراهان همیشگی داده بودیم . در این قسمت بخش اول این سری از توضیحات ورق اکسین اهواز را برای شما بیان می کنیم. همیشه برای خیلی از مشتری ها در زمان خرید…

با توجه به این که قبلاً قول توضیح ورق اکسین اهواز ز و تشریح جزئیات آن و ذکر تفاوت آن با سایر محصولات کارخانجات دیگر را به شما همراهان همیشگی داده بودیم . در این قسمت بخش اول این سری از توضیحات ورق اکسین اهواز را برای شما بیان می کنیم.

همیشه برای خیلی از مشتری ها در زمان خرید ورق سیاه اول از همه پس از مشغول شدن ذهن با قیمت ورق اکسین اهواز سوال مهمی که در ذهن خریدار و فروشنده آهن پیش می آید، تفاوت و کاربرد ورق کارخانه هایی است که با آن سر و کار دارند. از جمله این تفاوت ها جنس و تنوع محصولات است که مشتری را به سمت برند مناسب هدایت می کند.

به طور سر انگشتی کارخانه ها در ایران اگر ورق سیاه تولید کنند،  ابتدایی‌ترین مرحله تا انتهایی ترین مرحله را خودشان پیش می برند .

مثال همیشگی که زده می شود برای اسلب می باشد که آن را نورد می کنند و در نهایت به ورق مبدل می شود .

در حال حاضر یک کارخانه صفر تا صد کار فوق  را در ایران انجام می‌دهد و آن هم کارخانه فولاد مبارکه می باشد . این کارخانه عظیم و بی انتها تمام مراحل را خود کارخانه به تنهایی انجام می دهد. اما در این میان کارخانه های فولاد خوزستان و هرمزگان تنها به تولید اسلپ بسنده کرده و ورق کردن آن را به کارخانه های دیگری می سپارند. که آن کارخانه ها تنها وظیفه نورد را به عهده می گیرند . و  در نهایت منجر به تولید ورق می شود.

کارخانه فولاد اکسین که حدود ۱۴ سال پیش افتتاح گردید و دارای استاندارد های فراوانی در زمینه مدیریت کیفیت و زیست محیطی و ایمنی و مشتری مداری می باشد و همچنین دارای گواهینامه های اروپایی در زمینه های ایمنی و سلامتی هست . که این شرکت را به یکی از برندهای معتبر در کشورمان مبدل ساخته است .

این شرکت از حدود ۱۴ سال پیش فعالیت خود را شروع کرد . که تولید ورق اکسین اهواز یکی از ثمره های این کارخانه فعال در زمینه فولاد و آهن آلات می باشد . از جمله ورق هایی که در این کارخانه تولید می شود فولاد st۳۷ و ورقهای اس تی سی و هفت و ۵۲ می باشند که در سه درجه ۱ و ۲ و ۳ با کیفیت های متفاوت ساخته و به مشتری تحویل داده می شود.

شرکت آرسیس فولاد آسمان یکی از این خریداران برق اکسین اهواز می باشد.

برای تهیه و تجارت هرگونه از این اوراق ، از کارشناسان برجسته در زمینه آهن و فولاد ، در بخش مشاوره رایگان با کارشناس آهن و فولاد شرکت آرسیس فولاد آسمان استفاده کنید .

همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه فروش میلگرد، فروش نبشی، فروش ناودانی، فروش ورق فلزی حتی فروش نبشی با کارشناسان ما در تماس باشید.

*** تلفن تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان آرسیس فولاد 54774 با پیش شماره تهران 021 می باشد .


برچسب‌ها: