امروز : پنج شنبه 9 فروردین 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

برای سقف خونم حلب رنگی بگیرم یا ایرانیت ؟ – ورق فلزی رنگی – ورق گالوانیزه

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1398/12/10 0

حلب رنگی و ایرانیت دو نوع از پوشش ها برای سقف منازل و آپارتمان ها و ... هستن ، اما به یکباره چه اتفاقی افتاد که دیگه کسی سراغ ایرانیت نمیره ؟ چرا روز به روز فروش حلب‌رنگی یا بهتر بگم ورق گالوانیزه رنگی بیشتر فروش میره ولی ایرانیت دیگه در سقف ها استفاده نمیشه ؟ حلب‌رنگی در مقایسه با…

حلب رنگی و ایرانیت دو نوع از پوشش ها برای سقف منازل و آپارتمان ها و … هستن ، اما به یکباره چه اتفاقی افتاد که دیگه کسی سراغ ایرانیت نمیره ؟ چرا روز به روز فروش حلب‌رنگی یا بهتر بگم ورق گالوانیزه رنگی بیشتر فروش میره ولی ایرانیت دیگه در سقف ها استفاده نمیشه ؟

حلب‌رنگی در مقایسه با ایرانیت چندتا تفاوت عمده ایجاد کرده تا باعث بشه این پیرمرد عرصه پوشش سقف رو کنار بزنه و حرف اول بازار رو بزنه

حلب رنگی

مزایای حلب رنگی

یکی از مزایای این ورق های گالوانیزه اینه که توی همه مکان ها به راحتی میشه استفاده کرد مثل آپارتمان ها و ویلاها و اداری و …

هزینه پایین نصب و عدم نقاشی مجدد حلب رنگی

مزیت دیگه ورق فلزی رنگی نسبت به رقیب قدیمی خودش ایرانیت اینه که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود داره و ایرانیت برای زیبایی دوباره باید رنگ بخوره یعنی اینکه شما علاوه بر اینکه ایرانیت میخرید و نصاب باید نصب کنه ، باید نقاش هم بیارید رنگ مورد نظر شما رو بزنه تا باب دل شما در بیاد ، در صورتی که حلب‌رنگی – ورق گالوانیزه رنگی این مزیت رو داره که شما از همون اول رنگ مورد دلخواه خودتون رو انتخاب کنید و دیگه نیاز به هزینه های بعدی نباشه .

وزن کم حلب رنگی در مقابل رقبا

مزیت دیگه حلب‌رنگی – ورق گالوانیزه رنگی اینه که بسیار سبک تر از ایرانیت هست و باعث میشه ساختمان سنگین نشه ، هر چه ساختمانتون سبک تر باشه استحکامش در برابر زلزله ها و لرزش ها بهتره پس ورق فلزی رنگی بسیار بسیار مناسب تر از ایرانیت هست .

حلب رنگی

استحکام حلب رنگی در مقابل رقبا

مزیت دیگه حلب‌رنگی – ورق گالوانیزه رنگی در مقابل ایرانیت این هست که استحکامش بسیار زیاد هست ، متاسفانه ایرانیت بعد از یک مدت شکاف برداشته و به مرور میشکنه اما حلب‌رنگی – ورق فلزی رنگی به هیچ وجه از بین نخواهد رفت و همیشه استحکام اولیه خودش رو داره .

تفاوت در تعدد طرح حلب رنگی

طرح های متفاوت در حلب‌رنگی بسیار بسیار دلنشین تر از دو طرح قدیمی و از مد افتاده ایرانیت هست ، در ایرانیت ها کلا دو نوع طرح وجود داره که دیگه کاملا قدیمی شده و کسی دیگه دنبال این طرح ها نیست ولی ما مشاهده میکنیم در صنعت حلب های رنگی روز به روز طرح های مختلف و متفاوتی رو وارد بازار میشه .

نصب سریع حلب رنگی نسبت به رقبا

یکی دیگه از مزیت هایی که حلب‌رنگی رو در مقایسه با ایرانیت خیلی زیاد پیش میندازه نصب سریع اون هست ، چون ابعاد حلب‌رنگی بسیار بزرگتر از ایرانیت هست خیلی خیلی سریع تر از ایرانیت نصب شده و هر چقدر نصب زودتر انجام بشه به مراتب هزینه نصب هم کاهش پیدا میکنه

مقاومت حلب رنگی در مقابل باد و باران

حلب‌رنگی – ورق فلزی رنگی در مورد باد و بارون بسیار قوی تر از ایرانیت هست و به هیچ وجه از کسی که سقف خونش حلب هست نشنیدید که بگه سقفم چکه میکنه ، چون به هیچ وجه آب باران رو راه نمیده اما ایرانیت بعد از مدت زیادی شکاف برداشته یا بر اثر ضربه شکاف برداشته و باعث میشه که آب به داخل نفوذ پیدا کنه.

مقاومت در برابر زنگ زدگی

این نوع پوشش ها در مقابل رقبا به هیچ وجه مورد زنگ زدگی قرار نمیگیره و مقاومت بالایی در این زمینه دارا هست .

هزینه تعمیر ونگهداری پایین

هزینه تعمیر و نگهداری حلب‌رنگی ها تقریبا صفر می باشد چون این نوع پوشش ها نه زنگ میزنند نه خوردگی در اونها ایجاد میشه و نه تجزیه میشن . پس بهترین انتخاب برای سقف منزلتون میتونه ورق های گالوانیزه رنگی باشه .

زیبایی خیره کننده

 گاهی اوقات یک انتخاب درست و به جا در رنگ و طرح یک سقف میتونه جذابیت بنا رو صدچندان بکنه و به دلیل وجود رنگ ها و طرح های متنوع در حلب های رنگی انتخاب این نوع پوشش بسیار محتمل تر از پوشش های دیگه در نزد مشتری هست .

برای کسانی که در زمینه ساخت و ساز هستند همیشه انتخاب نوع و رنگ پوشش سقف بسیار بسیار مهم بوده و هست ، پس در انتخاب نوع پوشش بسیار بسیار دقت فرمایید .

شما می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد، قیمت ورق فلزی، قیمت نبشی و قیمت ناودانی با کارشناسان فروش آرسیس فولاد تماس بگیرید.


برچسب‌ها: