امروز : جمعه 10 فروردین 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

خلاصه اخبار آنلاین آهن و فولاد 21 دی ماه

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1398/10/21 0

شروع به کار فعالیت های بومی سازی یکی از خبرهای بود که در چیلان دور از آن صحبت شده بود که بنابر این خبر دکتر سمیعی نژاد از بومی سازی و طراحی کارگاه های ساخت و تولید گندله سازی ۵ میلیون تن به بالا خبر داده بود آقای دکتر مسعود سمیعی نژاد که در سمت مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری…

شروع به کار فعالیت های بومی سازی یکی از خبرهای بود که در چیلان دور از آن صحبت شده بود که بنابر این خبر دکتر سمیعی نژاد از بومی سازی و طراحی کارگاه های ساخت و تولید گندله سازی ۵ میلیون تن به بالا خبر داده بود آقای دکتر مسعود سمیعی نژاد که در سمت مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان سخن می گفت با شروع صحبت خود در مورد اتحاد و انسجام ملی از راه پر افتخار و غرور آفرین کشور تعریف نمود. در ادامه اخبار آنلاین آهن و فولاد را در 21 دی ماه بررسی می‌کنیم.

اخبار آنلاین آهن و فولاد

در ادامه مدیر عامل شرکت عظیم سرمایه گذاری پارسیان اضافه کرد که این شرکت با راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه قدم مهمی در ارتقاء صنعت کشور برداشته است که می توان از فعالیت های کلیدی این شرکت به بهره برداری کارخانه گندله سازی عظیم با ظرفیتی معادل با ۵ میلیون تن و یا بیشتر در سال اشاره نمود.

از  خبرهای دیگر اخبار آنلاین آهن و فولاد می توان به وزارت نیرو اشاره کرد که نام آن در میان حامیان نمایشگاه ملی فولاد ایران به چشم می خورد همچنین در ویژه نامه دومین جشنواره ملی آهن و فولاد که دکتر رحمانی آن را به رشته تحریر در آورده اند میتوان ۷ محور کاری آن ها که در حوزه معدن است اشاره نمود.

که متن کامل مطلب اختصاصی وزیر صنعت را می توانید در ویژه نامه رسمی جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران مطالعه نمایید.
همچنین خبر دیگری از فولاد در رسانه ها به چشم می خورد که بنا بر آن دکتر غریب پور آمارهای فولاد را نشان از  شکست تحریم‌ها دانست.

معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت در شرایطی که تحریم ها راه ضعیف کردن اقتصاد کشور ژانگ در پیش گرفتند کارشناسان داخلی اهتمام خود را برای توسعه گذاردند.

در خبر دیگری ذوب‌آهن محصولات با ارزش افزوده زیاد را جایگزین تولیدات پیشین می نماید در همین راستا معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات تولید فولاد و آهن و مواد اولیه همین مشکل تامین سنگ آهن هست مصاحبه ی خود را با چیلان در انجام داده که در بخش های دیگر سایت ، متن کامل آن گذاشته شده است .

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ میلگرد، قیمت نبشی، قیمت ناودانی، قیمت تیرآهن و قیمت لوله با کارشناسان سایت آرسیس فولاد در تماس باشد.


برچسب‌ها: