امروز : جمعه 10 فروردین 1403

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش:  

ثابت

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان:  

ثابت

قیمت میلگرد نیک صدرا توس:  

65 تا 80 تومان

افزایش

قیمت میلگرد میانه:  

ثابت

قیمت میلگرد شاهین بناب:  

ثابت

قیمت میلگرد پرشین فولاد:  

ثابت

قیمت میلگرد کیان فولاد ابهر:  

50 تومان در برخی سایزها

افزایش

قیمت میلگرد اردبیل:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد بردسیر کرمان:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آریا ذوب:  

ثابت

قیمت میلگرد گلستان:  

ثابت

قیمت میلگرد هشترود:  

100 تا 150 تومان

افزایش

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان:  

ثابت

قیمت میلگرد سمنان:  

ثابت

قیمت میلگرد آذر فولاد امین:  

ثابت

قیمت میلگرد حسن رود:  

50 تومان

افزایش

فولاد میلگرد کیان کاشان:  

ثابت

قیمت میلگرد سپهر ایرانیان:  

ثابت

قیمت میلگرد سیادن ابهر:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد ظفر بناب:  

50 تومان

افزایش

قیمت میلگرد راد همدان:  

50 تومان

افزایش

اخبار آهن آلات

نبشی سوراخ دار چیست؟

بهناز میرلوحی
sharif sharif 1399/01/28 0

نبشی سوراخ دار یکی از انواع مقاطع فلزی می باشد که در ساختمان سازی و ساخت میزهای کار، بالکن و پلکان ها به کار می رود. نبشی‌سوراخ دار دارای شکلی مانند نبشی های معمولی دارد با این تفاوت که بر روی آن سوراخ هایی ایجاد شده است و به مصارف خاصی می رسد. قیمت نبشی‌سوراخ دار تفاوت چندانی با قیمت…

نبشی سوراخ دار یکی از انواع مقاطع فلزی می باشد که در ساختمان سازی و ساخت میزهای کار، بالکن و پلکان ها به کار می رود. نبشی‌سوراخ دار دارای شکلی مانند نبشی های معمولی دارد با این تفاوت که بر روی آن سوراخ هایی ایجاد شده است و به مصارف خاصی می رسد. قیمت نبشی‌سوراخ دار تفاوت چندانی با قیمت نبشی معمولی ندارد. در این مطلب به معرفی نبشی‌سوراخ دار و جزئیات مربوط به آن پرداخته شده است.

نبشی چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی از نبشی داشته باشیم به پروفیلی که دارای دو سطح مقطع عمود بر هم می باشد نبشی می گویند. از نبشی ها استفاده های زیادی در صنعت و ساخت و ساز می شود و می توان گفت این قطعات فولادی جزء جدایی ناپذیر در صنایع مختلف می باشند. نبشی ها دارای دو بال می باشند که به صورت L مانند به هم متصل شده اند و به دو صورت منفرد و مرکب در سازه های مختلف استفاده می گردد.

نبشی سوراخ دار چیست؟

نبشی‌‌سوراخ دار یکی از انواع نبشی ها می باشد که در آن منافذ و سوراخ هایی را ایجاد کرده اند. این سوراخ ها با فواصل معینی در نبشی ها ایجاد شده اند و در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع نبشی ها در ساخت قفسه های فلزی مختلف استفاده می شود. قفسه بندی هایی که به صورت پیچ و مهره ای می باشند را در انواع فروشگاه ها و یا ادارات مختلف برای نگه داری بارهای سبک مورد استفاده قرار می دهند. این نوع قفسه بندی بسیار رایج می باشند و برای ساخت آن ها از نبشی‌سوراخ دار استفاده شده است. با توجه به مناسب بودن قیمت نبشی‌سوراخ دار ساخت این قفسه ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

از نبشی‌سوراخ دار برای ساخت میزهای کار، ساخت بالکن ها، نرده و پلکان و پایه های راهرو استفاده می شود.

قفسه پیچ و مهره و نبشی سوراخ دار

قفسه پیچ و مهره و نبشی سوراخ دار

ویژگی های قفسه های پیچ و مهره ای

قفسه های پیچ و مهره ای که در ساخت آنها از نبشی های سوراخ دار استفاده شده است دارای ویژگی هایی می باشند که باعث استفاده گسترده آنها شده است. این قفسه ها را می توان به راحتی نصب کرد و پیچیدگی برای نصب آن وجود نخواهد داشت. با نصب این قفسه ها از هر دو طرف می توان به مواد قرار گرفته بر روی آن دسترسی داشت و می توان فاصله کفه ها را از یکدیگر تنظیم نمود. همچنین تنوع رنگی که در این نوع قفسه ها وجود دارد باعث استفاده گسترده از آنها شده است.

قیمت نبشی سوراخ دار

همان طور که می دانید قیمت محصولات فولادی مقدار ثابتی ندارد و وابسته به قیمت جهانی آهن می باشد. قیمت نبشی سوراخ دار نیز از قاعده مستثنی نیست و بر طبق نوسانات قیمت آهن و قیمت دلار، قیمت آن نیز تغییر می کند. همچنین با توجه به سایز و وزنی که دارد قیمت های متفاوتی برای آن وجود خواهد داشت.

مزیت استفاده ازنبشی سوراخ دار

نبشی سوراخ دار با سرعت بالا و به سادگی قابل نصب است و انجام این کار احتیاج به تخصص خاصی ندارد. اندازه ها و ابعاد گوناگون با توجه به نیاز مشتری قابل سفارش می باشد . متخصصان ما در مجموعه آرسیس فولاد پاسخگوی نیاز شما مشتریان گرامی هستند.

کاربرد قفسه پیچ و مهره

قفسه پیچ و مهره با در نظر گرفتن عملکرد و نوع کارائی آن با قیمت مناسبی در مجموعه آرسیس فولاد عرضه می شود. این قفسه ها در انواع گوناگون قفسه فلزی سنگین، نیمه سنگین و سبک تقسیم می شود. این گروه جز ابتدائی ترین دسته قفسه فلزی به شکل انبوه است. با قفسه بندی کردن می توان بیشترین استفاده را از فضا کرد و باعث ایجاد نظم زیادی می شود. برای رعایت کردن نکات ایمنی قفسه ها، استفاده از چندین صفحه نبشی بیشتر توصیه می شود و به طریق پیچ و مهره از آن ها استفاده می کنیم. قفسه بندی نبشی فاق بلند به دلیل پشتیبانی که پشت قفسه ایجاد می شود مقاومت بالاتری دارد. قبل از خرید انواع گوناگون قفسه باید به میزان کارائی آن ها توجه کرد و با توجه به نوع استفاده قفسه ها دست به انتخاب بزنیم. برای پیدا کردن بهترین قفسه پیچ و مهره با پائین ترین قیمت از سایت آرسیس فولاد دیدن کرده و آنلاین با کارشناسان فروش حرفه ای ما تماس حاصل فرمائید.

اندازه های قفسه پیچ و مهره

-ارتفاع قفسه ها تا 9 متر می باشند

-دهانه ی قفسه ها به شکل استاندارد95 cm است

-عمق قفسه ها از 20 تا 60 cm

قفسه پیچ و مهره در رنگ ها متفاوت طبق خواست و علاقه ی مشتری قابل سفارش است. بیشتر رنگ های مورد نظر خریداران آبی نفتی، سفید، زرد و … است. در طول قفسه پیچ و مهره امکان افزایش ارتفاع وجود داشته و قابلیت باز و بسته شدن به دفعات دارند در حالی که کارائی آن ها هرگز کاهش پیدا نمی کند.

همچنین بخوانید:

نبشی آلومینیوم

نبشی پانچ شده

metal corner